Wednesday, July 3, 2013

A day at a photo session with an oldfart




Ibland gillar jag att ha med någon gammal fis till affärsman som tittar på när jag har mina produktioner.
Dom får bara titta, inte röra. Stackars gubbar. Jag vet att det är svårt att hålla sig. Men, men!
Det är QueenAzzara regler, dvs mina regler. Men jag vet att dessa gubbar är glada bara dom
får vara med och titta på och hejja fram mig när jag fotograferas.

Besök QueenAzzara.com
___________________________________________________________________________

Sometimes I like to have some oldfart  businessman watching  when I have my productions.
They can only look, not touch. Poor guys. I know it's difficult to stay cool. But, but!
It is QueenAzzaras rules, ie, my rules. But I know these guys are happy just to be
allowed to participate and watch and cheer me up when I am photographed.

Visit QueenAzzara.com

1 comment:

  1. Aha! Har sett dig på darkside! Nice. Spännande att du har en egen site.

    ReplyDelete