Monday, September 16, 2013

Photoshoot with a cool photographer



This is from a photoshoot I did with a cool photographer some 10 days ago. I can´t always just
do picture sets with my QueenAzzara.com photographers. Sometimes I need different input.

I will upload some pictures from those sets on QueenAzzara.com. Right now I have uploaded
a Videoblog with some backstage shoot from this session.


femdom, spanking, bondage, high heels, hot european girls, erotic underwear, erotic girls, leather mask,


Detta är från en plåtning jag gjorde med en cool fotograf för cirka 10 dagar sedan. Jag kan inte alltid bara
göra bilder med mina QueenAzzara.com fotografer. Ibland behöver jag annan stil.

Jag kommer att ladda upp några bilder från dessa sets på QueenAzzara.com. Just nu har jag laddat
upp en videoblogg med lite backstage filmning från denna session.


Besök QueenAzzara.com / Visit Queenazzara.
femdom, spanking, bondage, high heels, hot european girls, erotic underwear, erotic girls, leather mask, sexiga underkläder, sitta på ansiktet, facesitting fetish, kåta kvinnor, knulla i strumpbyxor, läderfetisch

No comments:

Post a Comment